sâmbătă, 24 octombrie 2009

am luat ceaiul deniplant de la farmacie si dupa 4 zile mainile mele sunt aproape vindecate. leziunile de psoriazis la mine erau pe coate

Grety Simonica: buna seara, am luat ceaiul de la farmacie si dupa 4 zile mainile mele sunt aproape vindecate. leziunile la mine erau pe coate.ACUM 3 luni am pierdut sotul sis-au formt leziuni pe palme si pe dosul palmelor.
Grety Simonica: cer scuze scriu incet pt ca sunt incepatoare in ale calculatorului
Grety Simonica: Vreau sa stiti ca desi nu am crezut prea mult am luat totusi ceaiul pe 19 oct. si acum sunt de-a dreptul socata! Cum e posibil sa se inchida ranile asa repede?
Grety Simonica: Nu puteam nici sa ma spal pe maini fara ustsrimi doar la atingerea apei!
Grety Simonica: Pe coate s-a confirmat diagnosticul prin biopsie.
Grety Simonica: Am folosit crema Daivobet 3 luni apoi am facut pauza cam 3 luni ca mi-a cazut sotul la pat si nu m-am mai ingrijit. Dupa aceea mi-au aparut leziunile pe palme au fost alte 3 luni de chin
Grety Simonica: As dori sa va intreb cat continui ceaiul dupa aceasta prima cutie.
Grety Simonica: s
Grety Simonica: Si in incheiere va multumesc mult pt rezultatul ce se profileaza deja din primele zili!
Grety Simonica:
Grety Simonica:
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Daca nu as sti care sunt proprietatile ceaiului deniplant, as spune ca exagerati si ca facerti reclama.
giurgiu gheorghe: au mai fost cazuri spectaculoase in care chiar din prima sapatamana s-au vazut rezultate pozitive.
giurgiu gheorghe: As dori sa va intreb daca in paralele cu ceaiul ati mai folosit unguente sau alte medicamente,
giurgiu gheorghe: In mod normal cand nu mai sunt leziuni si nu se mai cunoaste nimic pe nicaieri, se intrerupe ceaiul treptat, in sensul ca in primele 2 luni faceti o zi da una nu.Apoi puteti face pauze chiar mai mari de 3-5 zile. Daca in aceste perioade nu mai apar leziuni se poate intrerupe definitiv. Daca mai apare un singur punct se reia in fiecare zi.
giurgiu gheorghe: Va asteptam pe forumul nostru sa postati la Pacienti vindecati
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/pacienti-vindecati-vf27.html?sid=4bddc0c4eaa0bb59ebfa00d4d530f8fa

**************
Grety Simonica: Multumesc, voi merge la medic putin inainte sa termin aceasta cutie.Daca e nevoie pot sa va dau nr. meu de telefon sa il oferiti celor care au nevoie de o confirmare
Grety Simonica: 0766787853
Grety Simonica: Buna seara
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: este foarte bine asa , medicul va sti ce sa va sfatuiasca
giurgiu gheorghe: Mesajele dumneavoastra au fost postate pe blogul nostru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu