duminică, 25 octombrie 2009

pentru psoriazis nu am folosit nimic altceva in paralel cu ceaiul deniplant.

Grety Simonica: v-am spus ca nu prea aveam incredere si apoi de ce sa va fac eu reclama?Am crezut ca nu e afectiunea prea grava la mine, totusi a fost uimitor si sincer am fost socata
Grety Simonica: . nu pot decit sa ma bucur, evident.Sa va spun acum: nu am folosit nimic altceva in paralel cu ceaiul. Nu cred ca are vreo importanta varsta va spun totusica am 60 ani si folosesc adesea ceaiuri medicinale; stiu insa caq efectul in fito se vede in timp de aceea m-am mirat asa
Grety Simonica: Despre forum, cu placere, dar trebuie sa-l prind liber pe fiul meu sa ma invete cum, ca v-am spus ca sunt incepatoare la calculator spre rusinea mea.
Grety Simonica: buna ziua
Grety Simonica: intrucat nu sunt sigura ca am trimis corect raspunsul, reiau sintewtic: nu am folosit nimic altceva pe timpul utilizarii ceaiului;am 60 ani si foloseam adesea ceaiuri de plante ar stiam ca rezultatul se vede in timp de aceea am fost uimita;nu v-as fi facut reclama si nu am exagerat cu nimic, pielea crapata pana la sangerare s-a vindecat in primile 4 zile, au ramas crustele.
Grety Simonica: Sunt cu atat mai uimita cu cat am si diabet II si stiu ca totul se vindeca mai greu.
Grety Simonica: Va intrebam cat sa mai continui dupa ce termin aceasta prima cutie . Oricum va multumesc inca odata iar pe forum voi veni dupa ce-l prind liber pe fiul meu sa ma invete ca eu abia invat calculatorul,Va doresc o zi buna
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Am primit mesajul si v-am raspus.
giurgiu gheorghe: In mod normal ceaiul se consuma pana dispar absolut toate leziunile de pe corp
giurgiu gheorghe: Eu nefiind medic nu am calitatea de a va recomanda cum trebuie sa procedati.
giurgiu gheorghe: Eventual puteti merge la medicul de familie sau medicul dermatolog la care ati fost si de comun acord cu dansi puteti stabili cum sa procedati pe viitor.
giurgiu gheorghe: Ceaiul il puteti gasi la farmacie sau la noi la birou



****************
Grety Simonica: Multumesc, voi merge la medic putin inainte sa termin aceasta cutie.Daca e nevoie pot sa va dau nr. meu de telefon sa il oferiti celor care au nevoie de o confirmare
Grety Simonica: 0766787853
Grety Simonica: Buna seara
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: este foarte bine asa , medicul va sti ce sa va sfatuiasca
giurgiu gheorghe: Mesajele dumneavoastra au fost postate pe blogul nostru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu