sâmbătă, 3 octombrie 2009

"in momentul acesta ma consider un pacient vindecat de psoriazis "

M-am hotarat sa scriu aici deoarece in momentul acesta ma consider un pacient vindecat de psoriazis

M-am hotarat sa scriu aici deoarece in momentul acesta ma consider un pacient vindecat. Nu stiu cat va dura starea de bine DAR un lucru este evident, ceaiul mi-a rezolvat problema, poate doar temporar, nu stiu ce-mi va rezerva viitorul.... insa ACUM sunt un om vindecat.

Am sa reiau povestea mea pentru ca mi se pare locul si momentul potrivit.

In anul 1996 am fost diagnostica cu psoriazis pustulos, localizat la nivelul talpilor. Un an de zile m-am tratat local cu Dermovat. Dupa un an am oprit tratamentul din proprie initiativa deoarece mi se parea ca imi face mai mult rau decat bine, leziunea...pentru ca a fost vorba de una singura din fericire, se dublase d.p.d.v. al marimii si arata mult mai rau decat la inceput. Nu m-am mai dus nici la doctor deoarece ma gandeam ca sunt neputinciosi din moment ce peste tot citeam ca acesta boala este incurabila.
Si uite asa, timp de 5 ani de zile am convietuit alaturi de acesta boala. Dupa ce am oprit tratamentul, marimea leziunii a ramas aceeasi si astfel, am fost convinsa ca am facut bine cand am decis sa nu ma mai tratez cu Dermovat.

In anul 2000 am rams insarcinata si se pare ca transformarile hormonale prin care am trecut si-au pus amprenta si asupra evolutiei bolii. Treptat a inceput sa dispara astfel incat, in anul 2001, eram un om sanatos si fericit.

Timp de 5 ani de zile nu am mai avut nimic, boala nu a recidivat si odata cu trecerea timpului mi se parea ca totul a fost un vis urat pana cand.... in anul 2006, a recidivat....tot la nivelul talpilor, de data asta in mai multe locuri, in scobitura piciorului aveam o leziune identica cu cea din anii trecuti si pe deasupra mi-a fost afectat si un calcai. Mai mult de atat, din cand in cand imi apareau si pustule la degetele de la maini, pustule care insa nu reuseau sa se transforme in leziuni, se spargeau si apoi dispareau. Nu m-am tratat cu nimic pana la inceputul anului 2007 cand am descoperit Deniplant-ul. In martie am inceput sa beau ceaiul. Dupa 5 luni, in august mai exact, eram vindecata.

Mai jos postez un link unde am incarcat cateva poze sugestive. Se poate vedea cum m-a ajutat pe mine Deniplant. Calitatea pozelor difera deoarece anul trecut aveam un aparat mult mai slab decat cel pe care-l detin in prezent. Ma bucur totusi ca am aceste fotografii de anul trecut, chiar daca sunt mai proaste calitativ, deoarece fara ele, nu as fi avut cum sa dovedesc efectele Deniplant asupra mea.

In prezent, continui sa beau ceaiul dar cu o frecventa scazuta. Deocamdata imi este cam teama sa renunt definitiv la el.

Nu stiu daca problema mea este rezolvata definitiv si sunt constienta ca exista si posibilitatea ca boala sa recidiveze. Un lucru este cert insa, ceaiul pentru unii dintre noi poate fi o solutie, posibil numai temporara...nu stiu...timpul ne va raspunde la aceasta intrebare.

Va multumesc domnule Giurgiu pentru acest ceai si pentru momentele de fericire pe care acesta le-a adus in viata mea.


http://www.99poze.ro/Inainte_si_dupa_psoriazis/

Va doresc numai bine

AB

Link: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/1-vt713.html?postdays=0&postorder=asc&start=0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu