duminică, 25 octombrie 2009

folosesc ceaiul deniplant pentru psoriazis de 5luni

marius_maniacu is not in your Messenger List
Use caution in corresponding with people you don't know and never share confidential or private information with them.
Report as Spam

*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sarumana
giurgiu gheorghe: buna seara
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ma scuzati ca va deranjez. am si eu cateva intrebari daca se poate
giurgiu gheorghe: da
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: in legatura cu deniplant
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: folosesc ceai pentru psoriazis de 5luni
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: pe frunte parca sa mai tras roseata
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: dar in alte zone ale capului, inca mai am cojita.
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: In orice caz nu mai este cum era la inceput.
giurgiu gheorghe: inseamna ca acolo merge mai greu
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: si daca trec de 6luni si inca nu scap de psoriazis ce sa fac?
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sa continui tratamentul cu deniplant?
giurgiu gheorghe: tu hotarasti
giurgiu gheorghe: eu am baut 2,5 ani
giurgiu gheorghe: sunt altii care au trecut si de 3 anbi
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: deci ar fii indicat sa mai continui, sa vad ce se intampla.
giurgiu gheorghe: cum am spus tu hotarasti
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa iti recomand
giurgiu gheorghe: poti eventual sa mergi la medic si el va hotara
giurgiu gheorghe: daca nu esti multumit nu mai continui
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: inteleg
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ is typing a message.
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ok. multumesc. O seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu