marți, 24 martie 2009

Am uitat sa intreb daca fiica mea in varsta de 16 ani si 10 luni il poate folosi,am cumparat Deniplant ptr.adulti

Buna ziua stimate D-le Giurgiu,

Am cumparat ceaiul Deniplant pentru 30 de zile de la Baza de tratament Sovata.Dr.Pretorian Susana ieri 28 febr.2009.
Am uitat sa intreb daca fiica mea in varsta de 16 ani si 10 luni il poate folosi,am cumparat Deniplant ptr.adulti,va rog sa-mi spuneti daca il pot administra.

Cu stima M.S.
Buna ziua
Da, poate sa-l bea si fiica dumneavoastra fara nici o problema.
Important este sa renunte la unguentele folosite.Este posibil ca la intreruperea lor sa apara puncte noi. Nu este de la ceai ci de la faptul ca organismul nu mai primeste cortizon din unguente.cititi pe forum si parerea altora
cu stima
Giurgiu
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu