marți, 24 martie 2009

Psoriazisul il am pe piela capilara putin coate

Ma numesc R......L.....
Adresa : Loc. Bacau ,......
Astazi 23.03.2009 v-am trimis in cont suma de 150 Ron pt a-mi trimite
ceaiul deniplant.
Tin sa mentionez ca sunt la a doua luna de cand consum ceaiul si
rezultate nu prea se vad.
Psoriazisul il am pe piela capilara putin coate , putin pe la
genunchi, membre inferioare si membre superioare de la varsata de 17 ani
iar acum am 49 ani.
Urgent ceai ca mai am doar pt doua zile.
Va multumesc !

CE ROST MAI ARE VIATA ASA ???

Buna ziua
Daca dupa o luna de zile de folosire nu sunteti multumita de rezultate ,
puteti veni la bucuresti si primi banii inapoi.
In general ar fi trebuit sa mai scada din grosime, se se desprinda mai
usor crustele , sa reziste organismul fara unguente

Continuand tratamentul si in luna a doua pierdeti acesta facilitate.

Banii au ajuns astazi in banca si manie va pleca coletul de la noi

Pe viitor va rog sa nu mai trimiteti banii prin banca

Ii puteti trimite prin posta, prin mandat posta, electronic sau on line,
pe adresa
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal 38
Casuta postala 164
BUCURESTI

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua
Multumesc pentru ca ati raspuns la mesaj pe viitor voi proceda cum ati
spus dv. pentru trimiterea banilor

Prima data eu am cumparat ceaiul direct din farmacia din Bucuresti.
Despre rezultatele obtinute nu pot sa spun ca sunt total nemultumita.
O usoara imbunatatire se observa , crusta de pe scalp s-a subtiat
intrebare mea catre dv. este
Cand se va vindeca pielea capului ?
Cat timp va trebui sa beau acest ceai ? Sa fiu si eu in rand cu cei
sanatosi sa pot sa imi fac o tunsoare ,
sa merg la coafor fara jena .
Cu stima,
L....B.....

Buna ziua

Nu va inteleg. Spuneti ca sunteti total nemultumita si totusi doriti sa continuati.
Spuneti apoi ca o usoara imbunatatire se observa

Ceaiul Deniplant actioneaza in exclusivitate intern pentru rezolvarea deficientelor care produc boala. Tratamentele cu plante nu actioneaza atat de rapid ca unguentele sa vezi in doua trei zile efectul.
V-am sugerat sa cititi pe forum ce spun si ceilalti care folosesc deniplant. De aceea este facut, de aceea postam pe blog o parte din corespondenta, inclusiv mesajele dumenavoastra.
La intrebarea referitoare la cat trebuie sa beti ceaiul si cat va dura , va pot spune ca au fost pacienti care si-au rezolvat problema in 4-6 luni , insa sunt pacienti care au depasit chiar si 2,5 ani in tratament .
La dumneavoastra daca spuneti ca se observa abia o usoara imbunatatire dupa doua luni, e posibil sa mearca mai incet si sa dureze mai mult.
Dumneavoastra decideti daca veti folosi in continuare Deniplant sau veti reveni la unguente si tratamente alopate.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu