marți, 24 martie 2009

cred ca se vad primele semne ca ceaiul actioneaza...petele sunt roz pal,nu mai sunt atat de rosii... fiica mea are o luna de tratament cu ceai denipla

Buna ziua

Daca se vad primele semne de ameliorare , inseamna ca organismul a raspuns pozitiv si sunt sanse sa mearga bine

In ultima perioada au fost foarte multe solicitari si stocul fiind redus, nu am mai putut trimite ceaiuri la sovata .

Puteti obtine ceaiul de la bucuresti de la birou sau din farmaciile diana

Ne puteti trimite prin posta banii si cand ii primim expediem plantele.

Detalii gasiti la :

http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima

Gheorghe Giurgiu


buna seara,

cred ca se vad primele semne ca ceaiul actioneaza...petele sunt roz pal,nu mai sunt atat de rosii... fiica mea are o luna de tratament cu ceai deniplant.
am o problema insa,azi am sunat la Sovata,maine as fi dorit sa mai iau 2 cutii de ceai de la d-na dr.Pretorian dar mi s-a spus ca nu mai are decat pe saptamana viitoare sa incerc,iar noi avem ceai doar ptr inca 4 zile si nu as vrea sa intrerupa tratamentul.Ce pot face ca sa intru in posesia ceaiului in timp util???

Cu stima M.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu