luni, 30 martie 2009

domnule giurgiu din cate am observat nu se mai pot trimite banii ptr ceai prin cont bancar

domnule giurgiu din cate am observat nu se mai pot trimite banii ptr ceai
> prin cont bancar.Este adevarat.Iar prin posta ce garantie am eu ca o sa
> primiti banii la timp si eu ceaiul.


buna ziua

In ultimul timp am avut probleme cu bancile care trimeteau banii in cont chiar dupa 48 ore.
Prin posta prin mandat electronic(emandat) sau mandat online, banii ajung in aceeasi zi .
De la noi pleca coletul a doua sau a treia zi in functie de cate comenzi sunt in acea zi.
Referitor la garantie posta daca nu imi da banii mie vi-i trimite inapoi.
Daca aveti indoieli referitoare la onorarea comenzii, puteti veni la bucuresti si lua de la birou sau din farmacie

Cu stima
Giurgiu


>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu