joi, 26 martie 2009

Intoxicatia de care v-am spus s-a dovedit a fi de alta natura.nu era proriazis

Buna ziua. Va multumesc ca mi-ati raspuns.Intoxicatia de care v-am
spus s-a dovedit a fi de alta natura. Mama v-a trimis bani pentru ceai si
asteptam sa ni-l trimiteti. De 2 luni de cand il beau crustele s-au mai
subtiat, in doua locuri mi-au disparut complet iar in restul corpului
astept.Nu folosesc unguente. si pentru ca medicii de la noi din campulung
nu cred in tratamente naturiste vreau sa ma inscriu pe forum ca sa arat la
toata lumea ce efect are ceaiul la mine.Eu sunt un copil credincios si
merg saptamanal la biserica si ma rog ca sa scap de aceasta boala si sa le
demonstrez medicilor de aici ca se poate trata naturist.Va multumim pentru
intelegere.


Buna ziua
Daca organismul a raspuns pozitiv la deniplant si dupa cum spui asa este, acum nu trebuie sa-ti mai faci probleme ca te vei vindeca
Este numai problema de timp si rabdare.
Poti face si niste fotografii sa le arati celor care vor spune ca nu ai avut asa ceva dupa ce te vei vindeca
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu