duminică, 24 mai 2009

Am rugamintea sa faceti posibil sa ajunga cat mai devreme  deoarece ultimul pliculet de ceai deniplant l-am consumat ieri

Buna ziua,
 
Am expediat  din nou banii vineri prin mandat online.Am confirmarea ca au
ajuns.Am rugamintea sa faceti posibil sa ajunga cat mai devreme  deoarece
ultimul pliculet de ceai l-am consumat ieri ,sambata si nu vreau sa fac o
pauza prea mare.
Cat despre regim,ce pot sa spun este ca am mai mancat asa,timp
indelungat,pe un regim al lui Valeriu Popa si nu este o problema ptr mine
sa il continui o lunga perioada de timp.
In mare problelemele mele au aparut pe fond de stress in 2001 cand mi-am
schimbat jobul,dar problemele erau minore si se pare ca nu a fost
psoriazis(aveam cate ceva in cap).Medicul dermatolog a infirmat ca este
psoriazis a zis ceva de o ciuperca.
Problemele majore au aparut acum o luna.Am avut probleme mari  in cap  din
2001 cu  coji etc dar niciodata pe pielea corpului si urma cu o luna in
interval de zile m-am umplut de bube.Poate ca deoarece de 6 luni ma aflu
intr-un conflict de munca(sunt manager si am fost demis de 5 ori in
interval de un an castigand de fiecare data in justitie)+ un divort.Am
exagerat cu alcoolul a lunga perioada de timp .Am decis varianta naturista
.Acum se usuca se subtiaza cad cojile si dispar.In cap sunt f rezistente
in schimb  dar sunt optimist si sper sa rezolv problema definitiv Ma simt
ca ruginit si ma misc mai greu dacat o faceam candva(posibila artrita
psoriazica nu?).
Ce ma mai sfatuiti sa fac ca sa accelerez vindecarea?Eu pot sa renunt
absolut la orice aliment .Care sunt alimentele bune si care sunt cele
rele?Eu am eliminat zahar paine alba carne  alcool cafea si am inlocuit cu
fructe legume cereale  grau incoltit miere paine graham orez  etc.
 
Cu stima,
I........I......
Buna ziua
Da, banii au ajuns la noi vineri si luni va pleca coletul de la noi.
Problema cu "tot posibilul" cred ca ar trebui sa o spuneti la posta, pentru ca ati vazut ca de la noi pleaca cel mult a doua zi. Cat mai face pe drum e problema postei.
Eventual daca nu sunteti multumit de serviciu postei romane, puteti apela contra cost la serviciul FAN CURIER sau puteti veni personal la biroul deniplant sau farmaciile Diana din Bucuresti.

Din punctul meu de vedere nu puteti accelera vindecarea.Acest lucru poate fi o pacaleala sau o amagire. Organismul hotaraste singur daca merge mai repede sau mai incet.
Nu cunosc care alimente sunt bune sau care nu sunt bune in acesta afectiune, pentru ca toti ceai care folosesc Deniplant nu tin regim.
Puteti discuta eventual cu un nutritionist si incerca, iar daca aveti rezultate bune, le puteti posta pe forum pentru a afla si ceilalti
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu