miercuri, 27 mai 2009

As dori sa comand pentru inceput un pachet cu pliculete.deniplant

Buna ziua
As dori sa incerc acest ceai Deniplant pentru psoriazis. Dar mi se pare
prea complicat sistemul de a cumpara acest produs. Spuneti ca in sos
Pantelimon este numai vineri. La posta trebuie sa ma duc o data sa trimit
banii apoi sa astept acasa pana vine Fan Curier cu produsul. Daca nu sunt
acasa cand vin ei trebuie sa ma duc eu la sediul lor sa ridic marfa. Este
vorba de timpul pierdut.Inteleg ca se poate ridica si de la farmacia Diana
din Regina Elisabeta. Nu se poate trimite acolo produsul si eventual
brosura pentru psoriazis si sa ma duc direct la farmacie platindu-l la
ridicare, dvs. spunandu-mi printr-un mail cand ma pot duce?
As dori sa comand pentru inceput un pachet cu pliculete.
 
Cu stima
D........ C.......

buna ziua
Aveti dreptate . Sistemul prin posta este foarte complicat si de aceea am dori si noi sa nu mai existe, insa nu toata lumea poate ajunge usor in Bucuresti
Am vazut ca pentru unii chiar din Bucuresti li se pare complicat sa ajunga la farmacie.

Deniplant se poate obtine direct de la biorul deniplant din sos pantelimon sau de la farmaciile Diana din bucuresti
La farmacie te prezinti si cumperi pe loc fara nici o problema.
Brosura nu mai exista tiparita. Ea poate fi descarcata gratuit de pe internet de la adresa http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm

Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu