duminică, 31 mai 2009

buna dimineata am inceput tratamentul cu ceaiul de la dvoastra si vad o oarecare ameliorare a psoriazisului

Show Recent Messages (F3)

iolanda rosu: buna dimineata am inceput tratamentul cu ceaiul de la dvoastra si vad o oarecare ameliorare .Ce vreau sa va intreb daca alte medicamente cum ar fi cele de tensiune ( ptr ca am propleme de acest gen)trebuie sa le intrerup?
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: puteti face orice alt tratament recomandat de medic in paralel
iolanda rosu: am o eruptie grozava la mina si la talpa piciorului sub forma de cosuri cu lighid .Folosesc crema loco baze care din prospect nu contine corticoizi so folosec in continuare sau nu?Ce ma sfatuiti?va multumesc .iolanda rosu
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic , si nu va pot face recomandari
iolanda rosu is typing a message.
giurgiu gheorghe: puteti sa consultati un medic si va pune de acord
iolanda rosu: va multumesc si multa sanatate
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu