joi, 7 mai 2009

colet intarziat, cu deniplant

buna ziua

domnule giurgiu am facut comanda de ceai marti pe 28.04.2009 si d-voastra ati confirmat ca pachetul a pleca a doua zi de acolo
a trecut o saptamana si inca nu am primit coletul,data trecuta a ajuns in 2 zile, acum am ramas fara ceai si a trebuit sa intrerup tratamentul
as vrea sa stiu daca ati trimis pachetul pe numele meu sau pe adresa pe care v-am trimis-o prin mail
banii au fost trimisi de pe numele: T......... A......
> Adresa la care v-am rugat sa sa trimiteti pachetul era:
Oras. Podu-Iloaiei,................................T...... T........ V.....
acum eu nu stiu la care adresa ati trimis pachetul ca nu a ajuns la nici una.


astept un raspuns de la dumneavoastra

cu stima Adrian


Buna ziua
coletul a pelcat de la noi cum am spus Verificati la posta


Buna ziua domnule Giurgiu,

Vreau sa va anunt ca azi dimineata a ajuns coletul.

Va multumesc .
O zi placuta

Buna ziua

vedeti
giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu