marți, 26 mai 2009

e vreo problema daca ma-m ezpus cam mult in soare?....ma-m ars tare de tot si au disparut si cojitele de la psoriazis

Show Recent Messages (F3)

Ciobotaru Daniel: buna seara....am trimis prin posta 150 ron pt deniplant ieri......am rugamintea sa imi trimiteti coletul pe adresa dupa care vamm trimis banii
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: and ajung banii trimitem plantele
Ciobotaru Daniel: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Ciobotaru Daniel: e vreo problema daca ma-m ezpus cam mult in soare?....ma-m ars tare de tot si au disparut si cojitele
Ciobotaru Daniel: sper sa nu mai apara
giurgiu gheorghe: grabeste la suprafata
giurgiu gheorghe: e posibil ca mai tarziu sa mai dea inapoi
Ciobotaru Daniel: aha....iau ceaiul de sase luni si se cunoaste f mult
Ciobotaru Daniel: au cam disparut de pe corp
giurgiu gheorghe: foarte bine , ma bucur sa aud acest lucru
giurgiu gheorghe: pe forum scrii
Ciobotaru Daniel: nu prea am timp de loc.....
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: poate nu o sa mai avem nici noi timp sa trimitem prin posta si vei veni sa-l iei de aici
Ciobotaru Daniel: toata ziua alerg la munca si cand ajung acasa ma pun sa dorm sa u ies afara
Ciobotaru Daniel: am f mult stres cu munca
giurgiu gheorghe: si noi cu trimisul prin posta mai ales acum pe timp de criza
Ciobotaru Daniel: nu cred ca criza afecteaza ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: afecteaza trimisul prinposta
giurgiu gheorghe: ca iti ia timp ceva acest lucru
Ciobotaru Daniel: sau prin fan courier daca e mai simplu.....la banca nu am mai depus banii ca am inteles ca nu mai folsiti contul de la procredit
giurgiu gheorghe: poti veni sa-l iei de la faramacie din bucuresti
giurgiu gheorghe: nu, e tot la fel de complicat si cu fan curier
Ciobotaru Daniel: prin bucuresti ajung mai tot timppu cu prietenii si nu vreau sa afle de chestii din astea
giurgiu gheorghe: cel mai simplu e ca cine doreste vine la farmacie si-l cumpara
giurgiu gheorghe: ok am inteles
giurgiu gheorghe: cred ca de luna viitoare il vei lua de acolo
Ciobotaru Daniel: poi daca vin acolo ar trebui sa iau cam trei pachethe.........se mai negociaza?....pe criza asta
giurgiu gheorghe: cu farmacia nu cred ca poti face asa ceva
giurgiu gheorghe: dar poti sa intrebi la telefon acolo
Ciobotaru Daniel: dar daca il iau de la dumneavoastra?
giurgiu gheorghe: nici la noi nu se negociaza
giurgiu gheorghe: [poti lua si 100
Ciobotaru Daniel: am inteles....si eu vand anumite produse si nu negociez deloc
giurgiu gheorghe: foarte bine
Ciobotaru Daniel: discutam luna viitorare
Ciobotaru Daniel: poate o sa vin la bucc sa iau ceaiul
giurgiu gheorghe: sigur, ma gasesti la birou vinerea de la 14 la 16

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu