luni, 11 mai 2009

buna ziua, am luat ceaiul din bucuresti si il dau copilului de vineri

stefan hermina (11/05/2009 11:33:51 AM): buna ziua, am luat ceaiul din bucuresti si il dau copilului de vineri, se cam deranjeaza la burtica, poate din cauza lamaii?

stefan hermina (11/05/2009 11:35:24 AM): e placut la gust, dar pe prospect nu scrie daca dupa fierbere se lasa si pliculetul pana a doua zii in vasul cu ceai sau se scoate atunci seara

stefan hermina (11/05/2009 11:37:04 AM): eu l-am lasat in vas pana dimineata, l-am scos si l-am pus pe degetele care-s mai afectate, trebuia sa-l scot cand opresc focul

stefan hermina: sa pun lamaie mai putina si treptat sa cresc numarul de felii de lamaie? sau fara nu are acelasi efect?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: pliculetul se la sa acolo pana dimineata
giurgiu gheorghe: varianta cea mai buna pentru obtinerea de rezultate maxime este cu o lamaie intreaga
giurgiu gheorghe: puteti incerca si cum ati spus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu