sâmbătă, 16 mai 2009

u fost pacienti care faceau doi pasi inainte si unul inapoi,

buna dimineata.scuze ca va deranjez.ma numesc M........ A....Beau ceaiul
pentru psoriazis de 3 saptamani.pielea arata mult mai bine.dar am o
problema.cateva zile nu am mai avut mancarimi dar au inceput iar si incep
sa se faca iar cojite.este normal?avand in vedere ca ar trebui sa incep sa
ma vindec.ce puteti sa-mi ziceti? va rog frumos daca se poate sa ma
anuntati si cand primiti banii.i-am trimis joi,iar dupa v-am trimis
mesaj.va multumesc.

Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde
Au fost pacienti care faceau doi pasi inainte si unul inapoi, au fost
altii ka care vindecarea s-a produs uniform de la inceput pana la sfarsit.
Maine reincepem programul sa va pot spune daca au ajuns banii sau nu.

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu