luni, 20 aprilie 2009

A ajuns coletul cu Deniplant in CANADA

D-le Giurgiu sint persoana din Canada pt care a apelat D-na A.. din
Timisoara pentu miraculosul d-voastra ceai , si pot sa va spun ca l-am
primit astazi 20 aprilie , neasteptat de repede , pt ca sa pot incepe deja
sa-l folosesc , ceai in care imi pun mari sperante.V-am sunat o data si la
telefon numele meu este Predoiu, si as dori cind vin in 15 iunie in
ROMANIA, sa va intilnesc . Pentru asta am sa va sun la telefon inainte sa
stabilim o intilnire. Va multumesc , a-ti fost foarte promt , si asta este
mare lucru.Inca o dovada ca sinteti un om de cuvint .
cu multa recunostinta P...R.
Oo intrbare daca imi permiteti? lamaia o scot dupa ce a fiert
ceaiul sau numai dimineata?? - ceaiul ramine acoperit peste noapte sau
nu??


Buna ziua
Ma bucur sa aud ca posta romana a inceput sa-si faca datoria cum trebuie si ca pachetul a ajuns la timp.
In general incercam sa fim cat mai prompti si seriosi in acesta activitate.
Va multumim pentru aprecieri.
Lamaia si plantele raman in ceai pana dimineata, iar ceaiul poate sta acoperit
Eventual pe timpul verii, dupa ce s-a racit poate sta la frigider
Cand va hotarati sa ajungeti la Bucuresti contactati-ma din timp pentru stabilirea intalnirii.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu