joi, 16 aprilie 2009

per ansamblu insa eu zic ca oricum se vede o evolutie favorabila. adica sunt inca parti din tapla acoperite cu solzi dar cam 50 % din talpa, restul

acum foloseste crema cu galbenele...totusi talpile inca crapa!
per ansamblu insa eu zic ca oricum se vede o evolutie favorabila.
adica sunt inca parti din tapla acoperite cu solzi dar cam 50 % din talpa, restul are o culoare roz...eu cred ca e de bine
i se intampla insa sa aiba mancarimi destul de mari dupa ce mananca...e diperata si vrea sa manance numai paine goala....
si mai e ceva....boala asta a treminat-o psihic!!!!!!!!!
se simte inutila, leguma, neputincioasa...eu cred ca trebuie mai degraba aculo sa lucrez cu ea, la partea aia "dintre urechi" pentru ca repet eu vad o evolutie buna...


uitasem sa va scriu un lucru f important: de cand a renuntat la cremele alea cu corticoizi nu o mai dor oasele.......deci; lasati-va de creme cum l-or fi chemand pe ele ca mai mult strica decat repara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu