sâmbătă, 18 aprilie 2009

Aveti un medic aproape de SIGHISOARA care colaboreaza cu Deniplant

am mai scris azi si am primit raspuns.In nici un caz nu o sa cer banii
inapoi o sa continui numai ca am intrat in alerta pentru ca sa
extins.Boala o am de 2 luni si tratamentul de 10 zile.Aveti un medic
aproape de SIGHISOARA cu care colaborati?
C.... M..... va multumeste
pentru raspuns

Buna ziua,
Daca ati fi citit tot ce am scris eu la www.deniplant.ro si de acolo pe forum si pe blog,( http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html )
ati fi gasit raspunsuri la toate intrebarile pe care le aveti, inclusiv ati fi vazut ca la SOVATA exista o colaborare.
Baza de tratament HOTEL SOVATA
DR.PRETORIAN SUSANA
Tel:0744370357
0265.570151

Cu stima
Giurgiu


>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu