marți, 7 aprilie 2009

remicade injectia e scumpa dar ca e suportata de casa de sanatate

sa speram ca va ajunge sa zica: m-am vindecat complet...sau oricum sa stagneze si sa ramana acolo la nivelul talpilor; oricum eu ma felicit inca odata ca nu am lasat-o sa fie cobaiul celor de la derma din cj: ma gandesc cu groaza cate i s-ar fi putut intampla daca lua nenorocita aia de injectie...
adevarul e ca am avut suspiciuni de la inceput. mama mea are psoriazis de o luna-doua, dar abia acu i l-au confirmat, pt ca pana acu era numai o pata rosie pe o talpa care din cand in cand o mai manca. bineinteles ca la inceput a tratat-o cu indiferenta. abia acu cand a inceput sa i se extinda a mers la medic.
si culmea a fost ca dupa primul control dr i-a zis ca-i psoriazis dar, ca el are o injectie care vindeca total... ca injectia e scumpa dar ca e suportata de casa de sanatate... si uite asa in 3 zile mama avea dosar la casa de sanatate sa primeasca minunata injectie....
i-am cerut dr sa-mi spuna cum se numeste...am intrat apoi pe net... si m-am socat!!!
mama mea are astm bronsic pe care-l tine bine sub control cu seretide dar, injectia asta remicade are 1100 de efecte secundare ca dupa ce le citesti pe toate iti dai seama ca si daca ai avea un organism de fier ai putea sa clachezi...dara-mi-te un om cu probleme de respiratie...
iti porovoaca lehamite unii...............................pacat ca se mai numesc oameni.......................................................................
oricum sfatul meu e sa nu luati niciodata o aftfel de injectie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oricat de minunata v-ar descri-o domnul doctor.
va multumesc domnule giurgiu pt adresa sait-ului unde am gasit prospectul (de 51 pag. toate cu efectele secundare ale injectiei) in totalitate nu doar rezumatul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu-i lasati pe oameni sa fie cobai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu