miercuri, 29 aprilie 2009

e a treia luna de ceai si inbunatatiri ceva,ceva pe pielea capului,

Buna ziua
   A mai trecut o luna de zile v-am trimis din nou bani on-line chit
nr.00007217 /29.04.2009 si va rog sa-mi trimiteti ceaiul pentru al primi
cel tarziu vineri seara pana inchide la posta.Totusi e a treia luna de
ceai si inbunatatiri ceva,ceva pe pielea capului,.....un rezultat mai bun
a fost in prima luna de ceai ,dupa care am facut imprudenta de a ma da cu
cu un ulei de ASORIN si sampon KERTYOL pe moment totul ok ,dupa cateva
zile  iarasi strat gros pe pelea capului , aproape ca inainte de tratament
,dar sa stiti ca ceaiul nu l-am intrerult, ce ma sfatuiti.........., nu am
mai folosit uleiul si samponul . Cat despre membre inf. si super. acolo nu
am dat cu nimic si nu vad nici o inbunatatire.Astept sa merg la Sovata
poate acolo mai gasesc o mica speranta de vindecare ,vreau sa va spun ca 
pana in aceasta iarna eu nu am avt pe picioare deloc acum au apurut  si nu
vor sa dispara deloc dupa trei luni de ceai ce ma fac????????????    .
            Cu stima R L.     bacau

Buna ziua
Maine 30.04 se ridica banii si coletul va pleca de la noi LUNI 04.05.09

In mod normal nu este nevoie de alt tratament pentru uz extern. Acesta nu face de cat sa grabeasca la suprafata , insa cauza interna nefiind inlaturata, leziunile apar din nou, cum s-a intamplat deja.

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu