joi, 9 aprilie 2009

am 26 de ani si psoriazis de la 14

Buna ziua,

M-am hotarat intr-un sfarsit sa postez si eu cateva randuri...am 26 de ani si psoriazis de la 14. Am mai urmat acum 2 ani de zile tratamentul D-lui Giurgiu dar l-am intrerupt din cateva motive pe care nu am sa le anumar acum.
Acum fix o luna l-am reluat si deja incep sa vad ceva imbunatari dar nu ca prima data cand l-am urmat. (prima data l-am urmat aprox 5 luni, petele rosii au fost inlocuite de altele albe pe care le mai am si acum. Concluzia este ca functioneaza si la mine).
O sa postez in limita timpului meu disponibil evolutia "bolii" pe care refuz sa o numesc asa.
Am sa incerc sa postez si cateva poze cu evolutia insa am ceva nevoie de ajutor. Imi poate cineva spune cum sa fac?

Sanatate!

****
Este normal ca dupa ce fac dus sa apara iar cojile care anterior au disparut ?
Cu toate ca nu insist asupra lor la spalare in zona in care am psoriazis pielea devine aspra si cojile se inmultesc. Este normal sa se intaple asa?

********
Revin dupa cum am promis anterior cu evolutia...vesti bune! Se pare ca prima "bucatica" din proriazisul meu a aproape vindecata. Nu mai face coji si e de culoare roz dechis. Am sa postez si poza imiediat cum reusesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu