marți, 14 aprilie 2009

In primul rand doresc sa ma laud ca nu mai am leziuni rosii. Ceva pe picioare mai sunt, dar nu rosii.

Buna ziua, domnule Giurgiu,
In primul rand doresc sa ma laud ca nu mai am leziuni rosii. Ceva pe
picioare mai sunt, dar nu rosii. Sunt foarte fericita si va multumesc ca
aveti un asemenea ceai. Multumesc lui Dumnezeu ca m-a indrumat sa caut
tratamentul pe internet. Am in gand sa ma duc iar la toti dermatologii la
care am fost eu si sa le spun de ceaiul Dvs. Acum am o problema. Stiu ca
nu pot sa intrerup deodata. E vorba ca peste o zi timp de doua luni. Eu am
buletin de Iasi, dar domiciliul e la Chisin[u. Situatia din Moldova
noastra comunista nu-mi permite, sper, provizoriu sa trec Prutul.. Acolo am o
prietena. Ea poate sa trimita prin posta? Va rog mult. Iar
eu am sa-l reiau prin cineva din Iasi . Mai am 15 pliculete si nu vreau sa
intrerup nici o zi. Asa am facut 8 luni intregi. Va doresc un Paste
fericit alaturi de cei dragi.

Buna ziua
Da, ne poate trimite banii prin posta si cand ii primim expediem plantele la IASI faraBuna ziua
Da, ne poate trimite banii prin posta si cand ii primim expediem plantele la IASI fara nici o problema. Daca pune mandat electronic sau on line ajung mai repede si a doua zi trimitem plantele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu