joi, 9 aprilie 2009

cojile de psoriazis s-au subtiat

Luca Florin: buna seara domnul Ghiurgiu
giurgiu gheorghe: buna seara
Luca Florin: iau ceaiul dvs de vreo luna jumatate
Luca Florin: daca as indeprta lamaia din ceai ar avea vreo consecinta
Luca Florin: m-i se pare o usoara agravrare a psoriazisului
giurgiu gheorghe: noi am recomandat cum e cel mai bine sa se faca acest tratament pentru a avea sansele de reusita de peste 90%
giurgiu gheorghe: de aici in colo fiecare face cum doreste
Luca Florin: bun
Luca Florin: eu am repectat si respect regulile dvs
giurgiu gheorghe: daca considerati ca de la lamaie nu mai faceti
giurgiu gheorghe: acest aspect al lamaiei s-a discutat mul t pe forum
Luca Florin: e normal sa apara o usoara agravare
Luca Florin: sunt putin speriat
giurgiu gheorghe: inainte de ceai ati folosit dermovat sau unguente cu cortizon
Luca Florin: dermovat
giurgiu gheorghe: daca atui foplosit e posibil
giurgiu gheorghe: pai e clar
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce se intampla cand se intrerupe acest unguent
giurgiu gheorghe: apare reactia numita medical rebaund
Luca Florin: deci sa inteleg ca e normal sa apara asa
Luca Florin: ok
giurgiu gheorghe: pot aparea puncte noi sau pete rosii
Luca Florin: eu am renuntat total la ele
Luca Florin: da apar pe maini
giurgiu gheorghe: daca pe leziuni s-a vazut un semn de imbunatatire
Luca Florin: la coate da
giurgiu gheorghe: cojile s-au subiat
giurgiu gheorghe: atunci organismul a raspuns pozitiv
giurgiu gheorghe: de aici in colo depinde de dv
giurgiu gheorghe: e posibil chiar pe timpul tratamentului sa mai de inapoi
Luca Florin: in cap tot am uns putin cu dermovate ca nu mai puteam
giurgiu gheorghe: au fost unii care ceau 2 pasi inainte unul inapoi
giurgiu gheorghe: foarte rau
Luca Florin: pai si cum fac
Luca Florin: pe scalp se vede oribil
giurgiu gheorghe: contine cortizon si alte substante care fac mai mult rau
Luca Florin: stiu f bine
giurgiu gheorghe: folosit un ungunet romanesc
Luca Florin: cum se numeste?
giurgiu gheorghe: flocinolon sau nidoflor
giurgiu gheorghe: sau un ulei natural
Luca Florin: eu am mai fost la dvs acum vreo 15 ani , avea-ti cabinet prin miltari parca
giurgiu gheorghe: cum am spus cititi tot ce e pe forum ca aveti ce invata de la ceilalti
Luca Florin: chiar nu e nevoie de regim?
giurgiu gheorghe: din punctul meu de vedere nu
giurgiu gheorghe: dca vreti neaparat puteti tine
Luca Florin: ca informandu-ma am inteles ca ar fi si o uintoxicare a organismului de la ficat
giurgiu gheorghe: da e posibil
giurgiu gheorghe: ficatul rinichii si organele suprarenale raspund de cum arata pielea
Luca Florin: vroiam sa va mai intreb ceva
giurgiu gheorghe: da
Luca Florin: daca pun 2 liguri mari de zahar credeti ca este mult
giurgiu gheorghe: nu
Luca Florin: lu un plic binenteles
giurgiu gheorghe: fiecare pune cat ii place
giurgiu gheorghe: dar e bine sa pui la inceput cand e apa rece sa treaca si el prin fierbere
Luca Florin: asa fac
Luca Florin: sper sa fie bine
giurgiu gheorghe: e bine
Luca Florin: am obosit cu nenorocita sasta de boala
giurgiu gheorghe: stiu cum e
giurgiu gheorghe: 7 ani m-am chinuit cu ea
Luca Florin: o singura intrebare si apoi va las
Luca Florin: eu deja am vreo 15
giurgiu gheorghe: 2,5 ani am baut ceaiul
Luca Florin: am incercat diverse variante
giurgiu gheorghe: sunt convins
Luca Florin: inclusiv un ceai aproximativ ca al dvs
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: totul e sa nimeresti plantele si proportia necesara
Luca Florin: apropo eu tot intr-o carte veche am gasit reteta
Luca Florin: PSORIAZISUL Boala ia nastere din cauza unei dereglari a functionarii ficatului. Trebuie deci ca pe langa utilizarea plantelor , sa se tina si o dieta stricta pentru ficat : Sa se evite mezelurile (in afara celor de regim) , carnatii , afumaturile , carnea de porc ca si supele lor , apoi toate felurile de acrituri , ca otetul , vinul , lamaile , portocalele , merele crude , fructele de padure si sucurile lor , si coacazele negre sunt incluse aici , grapfeurile , cafeaua naturala , ciocolata , cacao , mierea de albine , caci cestea din urma formeaza acizi pe care ficatul bolnav nu-i suporta. De evitat sunt , de asemenea , toate tipurile de peste de conserva , pestele afumat , carnea de conserva , fructele unicaperale (pastaile) ca mazarea ,fasolea si lintea si
Luca Florin: e ceva real din asta?
giurgiu gheorghe: eu nu contest
giurgiu gheorghe: am mai vazut astfel de recomandari
giurgiu gheorghe: chiar anumiti medici recomanda
Luca Florin: m-i se pare apropit la gust cu ceaiul dvs
giurgiu gheorghe: poti tine regim cat vrei
Luca Florin: numai ca acela trebuia sa bei vreo 2,5 litri pe zi
giurgiu gheorghe: daca nu nimeresti sa actioneze acolo unde trebuie degeaba
giurgiu gheorghe: poti incerca
Luca Florin: cum termin o serie de plicuri tre sa comand dinainte?
giurgiu gheorghe: si dupa inca 15 ani mai vorbim
Luca Florin: la a 2 cutie mi-a zis sa vin peste 1 saptamana
giurgiu gheorghe: e recomandat sa nu se itrerupa
giurgiu gheorghe: dar 2-3 zinle nu e nici o problema
Luca Florin: pai ei\u nu l-am intrerupt
giurgiu gheorghe: foarte bine
Luca Florin: dar iau de farmacie de la ghencea
Luca Florin: ok va multumesc si am sa v-a mai contactez in caz ca este nevoie
giurgiu gheorghe: foarte bine
Luca Florin: va doresc o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Luca Florin: sper sa ajung sa v-a multumesc si sa v-a recomand si la altii
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: deja sunt foarte multi care au auzit de deniplant
Luca Florin: am fost la dvs acu 15 ani dar a intervenit armata si am renuntat atunci
Luca Florin: si in armata mi-a EXPLODAT
giurgiu gheorghe: bine ca ai reusit sa dai acum de mine
Luca Florin: v-a urmaresc mai demult
giurgiu gheorghe: sunt convins

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu