sâmbătă, 13 iunie 2009

apa sarata imi face rau la psoriazis?

Show Recent Messages (F3)

EU 4Ever: buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna zaiua
EU 4Ever: georgiana de la valcea sunt
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: am o intrebare: apa sarata imi face rau la psoriazis?
giurgiu gheorghe: poate ajuta
giurgiu gheorghe: incercati
giurgiu gheorghe: la calimanesti caciulata
EU 4Ever: zic sa nu ma umflu toata sau sa ma manance
EU 4Ever: la calimanesti ma indrept in 30 de minute
EU 4Ever: si stau acolo la ape
EU 4Ever: dar intrebam de apa sarata...ca mi-e teama sa nu mi se infecteze ceva
giurgiu gheorghe: da , medicul de acolo a avut psoriazis si si-a rezolvat problema cu deniplant
EU 4Ever: ok, va multumesc!
giurgiu gheorghe: Baza de tratament Dr.ION STANESCU 0250.750520 0744610599
giurgiu gheorghe: cu palcere
EU 4Ever: da, stiu
EU 4Ever is typing a message.
EU 4Ever: o zi buna!
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu