marți, 23 iunie 2009

Sint o pacienta care am fost diagnosticata cu psoriazis.

Buna ziua,
Sint o pacienta care am fost diagnosticata cu psoriazis.
Intr-una din zile am simtit mincarimi in ureche(externa) pe care nu le-am
luat in seama si am folosit unguient -fluocinolon si mi-a trecut, dar a
aparut dupa un timp. Dupa citeva luni am simtit ca ma maninca pielea
capului (dupa ureche) si m-am gindit ca am o micoza si am mers la medic,
unde m-a diagnosticat cu psoriazis. Am citit pe internet de tratamentul
dumneavoastra si am inceput imediat.
Sint in a patra luna de la tratament dar nu mi-a trecut complet. Mai am
din cind in cind mincarimi si la ureche si pielea capului, iar in aceste
zile am observat ca a apurut si la un deget de la mina stinga.
Am citeva intrebari:
1. Credeti ca tratamentul cu ceai nu este bun pentru mine?
Am citit ca unii pacienti au simtit ameliorare chiar dupa prima luna si in
2-3 luni s-au vindecat ceea ce nu pot spune in cazul meu.
2. Cit timp trebuie sa mai continui tratamentul cu ceai?
3. Mai trebuie sa fac si alt tratament in afara de cel ceai?
Va multumesc si astept cu nerabdare si incredere raspunsul dumneavoastra,
A......... C...........

Buna ziua
In mod normal in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul
raspunde sau nu.
Daca intr-un singur punct s-a vazut ca organismul a raspuns, este ok si
incet incet leziunile se vor vindeca complet, insa in timp.
Au fost intr-adevar persoane care si-au rezolvat problema in 4-6 luni,
insa sunt pacienti care folosesc de peste 2 ani acest ceai.
In mod normal nu este nevoie sa mai urmati alt tratament.
Daca sunteti multumita, puteti sa mai folositi deniplant,daca nu, puteti
reveni la unguentele folosite anterior,dumneavoastra decideti.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,
Multumesc pentru raspunsul dumneavoastra promt.
Nu am folosit nici un alt unguient inainte de ceai. Cum am depistat boala
am inceput cu deniplant. Voi continua tratamentul atit cit este nevoie,
pentru ca sint ceva amelorari.
Va doresc sanatate si numai bine


Buna ziua
Daca sunt ceva ameliorari dupa prima luna de folosire, inseamna ca
organismul a raspuns la ceaiul deniplant si acum depinde de dumneavoastra
daca urmati tratamentul pana la capat sau nu.
Cu stima
giurgiu>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu