miercuri, 10 iunie 2009

Copilul meu bea ceaiul deniplant de nici o luna.

Am inteles mesajul? Acum primesc coletul , dar pe viitor scriu pe forum
daca vreau sa primesc prin posta, sau cumpar de la farmacie. ok!
Copilul meu bea ceaiul de nici o luna. As vrea eu sa avem deja rezultate
cu care sa intram pe forum. Din pacate, inca mai are rani la degete
si fisuri si pielea ingrosata si uscata . Cand o sa avem rezultate o sa
imi fac timp pentru intrat pe forum. Deja am discutat de cateva ori pe
mess cu dl. Giurgiu si am inteles ca se publica discutiile si n-am avut
nimic impotriva si nimic de ascuns. Si fac deja lobby pentru produsele
Deniplant pentru care am intrat in conflict cu farmacisti din Alexandria
care contesta calitatile acestui ceai si ma sfatuiesc "sa imi vad de
treaba, ca nu s-a inventat leacul pt psoriazis, s-ar lua premiul Nobel
daca ar fi asa".

Multumesc pentru timpul acordat...desi am pus o intrebare la care n-am
primit raspuns.
H........S.....

Buna seara

Pe forum se scrie si de bine si de rau. Chiar am facut un topic pentru
pacienti nemultumiti .
Pacientii trebuie sa invete din experienta celorlalti, acesta este rolul
forumului, nu neaparat reclama.
Cat despre premiul Nobel ce sa spun acesta valoreaza 2 milioane dolari,
iar deniplant de 5 ori mai mult, iar farmacistele din Alexandria sa
vorbeasca la telefon cu cele de la farmaciile Diana din Bucuresti care nu
mai fac fata cererilor si au facut liste de asteptare.
Aici gasiti cum se prepara ceaiul deniplant
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/viewtopic.php?p=481#481
Cu stima
Denis Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu