vineri, 26 iunie 2009

locuiesc in spania si folosesc deniplant pt psoriazis de 7 luni

Buna ziua, d-le Giurgiu!
Ma numesc S........ V., sunt din Giurgiu ,dar
locuiesc momentan in Spania si urmez tratamentul dvs. de 7 luni de zile.
Pot spune ca schimbarea observata in ceea ce priveste leziunile nu este f
mare deocamdata, dar nu imi pierd speranta. Am insa de facut o observatie
si anume ca toate cele trei pachete de ceai cumparate ultima data contin
pliculete care in proportie de 95% nu sunt bine sigilate si bineinteles
ca, in timpul fierberii, tot ceaiul se risipeste in apa. trebuie ca de
fiecare data sa prind pliculetul cu una sau 2 agrafe de birou. chiar si
asa de multe ori trebuie sa il strecor, iar lamaile trebuie sa le spal
bine, dar tot raman resturi din plante. Va rog sa luati masuri pt. ca
acest lucru sa nu se mai intample pt. ca este destul de neplacut.
Va multumesc

Buna ziua
In mod normal plantele trebuie sa fie puse direct in apa in care fierb.
Pentru ca pacientii nu puteau doza singuri cantitatea zilnica cu
lingurita, am hotarat sa il predozam noi in pliculete. Cum hartia
utilizata este import china si lasa de dorit, a aparut acest inconvenient
de care vorbiti.
Lamaia pe care o mancati nu trebuie spalata de plante ci ea ar fi bine sa
fie consumata cu plante cu tot.Eu asa am facut si asa fac toti pacientii
care desfac pliculetele si pun plantele direct in apa de fiert.
Daca dupa 7 luni de folosire a ceaiului nu vedeti mari schimbari, inseamna
ca organismul nu raspunde la acest procedeu.(cam 10% din cazuri)
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu