luni, 22 iunie 2009

lamaia din ceaiul deniplant

- Daca este careva care nu poate minca lamiia faceti ca mine; Prima data am incercat lamiia cu miere nu a mers,pe urma am incercat cu mult zahar nu a mers si nici sanatos nu era, dar pe urma am incercat cu un simplu mixer de bucatarie care are blender si am facut lamiia ca o pasta si acum o beau foarte usor ori dintr-o data ori putin cite putin si este foarte bine. Puteti sa adaugati [cred] si altceva acolo dar eu nu fac decit lamiia si atit ,o beau pe nerasuflate si gata.

- sigur ca si acesta e o solutie .
Intrebarea este cand mixezi lamaia inainte sau dupa ce ai fiert-o
Ar fi interesant sa vedem ce se intampla daca o mixezi inainte si o pui la fiert asa mixata.

-Eu feliam lamaia inainte sa o pun la fiert, apoi o mixam si o amestecam inapoi in ceaiul cu miere. Se bea cu ceaiul, cate putin cate putin, si fara niciun efort neplacut. Mai mult, ceaiul are un gust mai bun cu lamaie in el, da' cred ca asta stiati de dinainte de a auzi despre deniplant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu