miercuri, 10 iunie 2009

Astazi am expediat prin mandat postal simplu suma de 150 lei pentru o cutie de Deniplant Kids

Buna ziua!
Astazi am expediat prin mandat postal simplu suma de 150 lei pentru o
cutie de Deniplant Kids. Au spus ca maine ajung la op 38 cp 164.
Astept sa intrati in posesia banilor si sa ne trimiteti si noua ceaiul,
cat de repede posibil.
PS
Eu pun plicul si lamaia felii de la inceput, nu astept sa clocoteasca apa.
Asta cred ca nu v-am intrebat, nici eu nu mai stiu ce v-am intrebat si ce
nu, motiv pentru care imi cer scuze. Am cumparat ultima data niste lamai
amare si copilul le-a mancat mai greu, si ceaiul a fost amar de la ele,
foarte neplacut, am gustat si eu, ma gandesc ca le fierb prea mult, nu
stiu. Fac bine ca le pun de la inceput? Ceaiul e foarte placut, lamaile
sunt greu de mancat uneori si schimba gustul ceaiului, din pacate.

Cu multumiri,
H......... S.....,
Alexandria,
Teleorman

Buna ziua
Cand ajung banii trimiem plantele
Deoarece in ultima perioada activitatea pe forum s-a diminuat, am hotarat
ca cei care doresc sa primeasca ceaiul prin posta, sa scrie pe forum cel
putin un mesaj pe luna despre cum evolueaza boala in urma tratamentului cu
ceai

Daca nu puteti face acest lucru, puteti lua in continuare ceaiul de la
biroul Deniplant sau de la Farmaciile Diana din Bucuresti

Va rugam sa ne trimiteti numele sub care scrieti, pentru a avea evidenta

Cu stima
Denis Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu