vineri, 26 iunie 2009

Dermatita tratata cu deniplant in cipru

Buna seara, sunt I....... Z....din Cipru .trebuia sa va scriu mai demult,
caci mai am vreo5 oliculete de ceai . Fata mea e mai aproape de normal,
zonele rosii si scuamele cand apar (de fapt cand se acutizeaza, ca de
disparut nu dispareau de tot niciodata) sunt mai mici, de mai slaba
intensitate,,intensificarile sunt mult mai rare, si trec fara crema cu
corticoizi. De cand am inceput ceaiul nu m-am mai atins de crema cu
cortizon, iar asa cum e acum dermatita o puteam mentine doar cu aplicatii
zilnice de corticoizi. Deci e o mare diferenta si sper ca daca voi
continua
cu ceaiul poate sa ajung la un aspect normal al tegumentului. Trebuie sa
va
spun ca in ultimele zile nu l-am baut chiar foarte corect, vazand ca se
termina, si nu am avut timp de stat la pc. L-am baut neindulcit si e
racoritor. As vrea sa stiu daca mai e valabil pretul si adresa unde se
pot
trimite banii si daca imi mai puteti trimite. As vrea sa stiu daca va pot
gasi la birou in luna iulie can voi veni in tara. Va multumesc.



I....... Z....
3017 Limassol, Cipru

Buna seara
Da adresa este valabila si pretul acelasi
In principiu ne putem intalni la birou un luna iulie , insa nu pot spune
de pe acum, pentru ca deja suntem prinsi cu culesul plantelor(inclusiv
acum pana miercuri suntem plecati)

Cand primim banii va trimitem ceaiul
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu