luni, 22 iunie 2009

as dori sa discut cu un bolnav de psoriasis,din jud. sibiu

as dori sa discut cu un bolnav de psoriasis,din jud. sibiu

as dori sa discut cu un bolnav de psoriasis,din jud. sibiu,care se
trateaza sau tratat,cu deniplant adresa mea este:
nica.iuga@yahoo.com
0744254912
adresa: sibiu , iezar,bl 7 ,ap 27


og persoanele care au psoriazis sa ma contacteze pe id de messenger deea_sexyboom
eu am psoriazis de la varsta de 21 de ani,mi-a aparut imediat dupa ce am nascut prima fetita!mi-a aparut in cap!prima oara am zis k m-a ars permanentul de la par,dupa aia am consultat un medic dermatolog care mi-a prescris elocom solutie cutanata,dar putine schimbari!acum am 39 de ani si tot am,dar parca mai multe!ma mananca tot timpul!nu mai are nimeni in familie!rog persoanele care au aceasi boala sa ma contacteze pe id de messenger deea_sexyboom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu