marți, 16 iunie 2009

pliculetul cu ceai deniplant se pune pe leziunea de psoriazis

Show Recent Messages (F3)

*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ appears to be offline and will receive your messages after signing in.

*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sarumana
giurgiu gheorghe: buna seara
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: am si eu o intrebare
giurgiu gheorghe: da
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: in legatura cu ceaiul
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: daca vreau, pot sa nu mai pun lamaia ? adica, sa il fac fara? ca este bun si asa
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: daca vrei sa ai rezultate nu
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ok
giurgiu gheorghe: citeste pe forum ca s-aq dioscutat acest lucru
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: dar nu stiu unde
giurgiu gheorghe: citeste tot
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: apai.... nu am apuc acuma sa deschid toate topicurile
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: pliculetul cu ceai se pune pe rana?
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: adica, pe locurile unde am psoriazis...
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: [mama mia zis, dar nu tin minte sa fii citit]
giurgiu gheorghe: daca nu ai rtabdare nu am ce sa-ti fac
giurgiu gheorghe: da se poate pune pe leziune
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ok

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu