miercuri, 10 iunie 2009

mama va ramane fara ceai deniplant, de aceea va rog sa imi trimiteti cat mai urgent pt ca nu mai are decat pt 1 zi .

Buna seara
In attach este scanata chitanta prin care am achitat o doza de ceai
deniplant prin e- mandat la posta romana . Am fost plecata si nu am stiut
ca mama va ramane fara ceai , de aceea va rog sa imi trimiteti cat mai
urgent pt ca nu mai are decat pt 1 zi .
Adresa mea este : M... jud. Bacau
Va multumesc mult!

Buna ziua
Ceaiul a plecat deja de la noi
Deoarece in ultima perioada activitatea pe forum s-a diminuat, am hotarat
ca cei care doresc sa primeasca ceaiul prin posta, sa scrie pe forum cel
putin un mesaj pe luna despre cum evolueaza boala in urma tratamentului cu
ceai

Daca nu puteti face acest lucru, puteti lua in continuare ceaiul de la
biroul Deniplant sau de la Farmaciile Diana din Bucuresti

Va rugam sa ne trimiteti numele sub care scrieti, pentru a avea evidenta

cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu