joi, 18 iunie 2009

Are aceasta cumplita boala psoriazis de 2 ani.

Buna ziua,
Va scriu in numele unei cunostinte bolnave de psoriazis.
Este o fata tanara de 23 ani, de undeva de la tara, din judetul Galati.
In urma cu aproximativ 1 an a auzit de ceaiul Deniplant, ceai in care si-a pus mari sperante. M-a rugat foarte mult sa-i procur ceaiul (eu locuiesc in Bucuresti), asa ca eu sunt cea care-i face comanda in fiecare luna.
Daca nu ma insel, acesta este a VIII-a luna de cand consuma ceaiul.
Ultima data cand am vazut-o a fost in urma cu 4 luni. Atunci a fost prima data cand am vazut cum se manifesta aceasta boala. Mi-a aratat ce avea in coate si pe genunchi si mi-a spus cat de greu ii este, mai ales ca se angajase de curand si toti colegii o priveau intr-un mod ciudat.
Dupa cum va spuneam, si-a pus mari sperante in acest tratament si spune ea, nu degeaba, deoarece, chiar daca dupa aproape 8 luni de cand consuma ceaiurile, acestea chiar au inceput sa dea rezultate vizibile.
S-a gandit ca poate organismul ei reactioneaza mai greu la acest tratament si a luat in continuare, pana a vazut ca are efect.
Intrebarea mea este daca acest tratament poate avea efecte negative in cazul in care este consumat o lunga perioada de timp. Trebuie sa faca si pauze in administrarea sa? Va rog sa-mi sa-mi scrieti daca aveti informatii referitoare la modul de administrare a ceaiului.
O sa revin cu informatii despre evolutia bolii ei de fiecare data cand apare ceva nou. Din pacate ea nu poate sa va scrie deoarece, asa cum v-am spus, locuieste la tara si nu are acces la internet.
M-a rugat insistent sa postez pe forum in numele ei, altfel nu mai poate primi ceaiul prin posta, iar o deplasare la Bucuresti in fiecare luna ii este imposibila.
Am incercat sa cumpar ceaiul direct de la farmacie, ca apoi sa-l trimit eu prin posta dar acolo mi s-a spus ca am nevoie de o programare in prealabil. Asta este....
Oricum, o sa fac tot ce pot pentru a o ajuta sa urmeze tratamentul in continuare.
O zi minunata tuturor, si ce-i mai important, SANATATE MULTA!!

Nu exista o limita in timp pentru consumarea ceaiului deniplant
personal am baut acest ceai 2,5 ani
acum sunt paceinti care au depasit si acest timp
La unii merge mai repede , la altii mai incet
modalitatea de preparare si administrare se gaseste la topicul deniplant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu