luni, 22 iunie 2009

Dupa 2 luni de tratament cu ceaiul deniplant sau vazut rezultatele

Ma numesc Florentina am 21 de ani si am psoriazis de 16 ani.Am folosit tot felul de tratamente si bineinteles ca nu mai speram sa ma vindec.In luna aprilie in 2005 mama mea a citit in ziar despre ceaiurile lui Domnul Gheorghe si am mers bineinteles foarte neincrezatoare la dansul sa vad despre ce este vorba.Pt ca toata lumea promitea si spunea ca vindeca deasta nu mai credeam in nimeni.Asa lam cunoscut pe Domnu Gheorghe si am zis sa incerc.Dupa 2 luni de tratament cu ceaiul deniplant sau vazut rezultatele .Au inceput sa dispara dupa 16 ani.Acum ma simt mult mai bine .Dupa 16 ani de tratamente cu tot felul de unguente nu am obtinut nici un rezultat ,dar cu ceaiul Deniplant in aproape 2 ani de tratament ma-m vindecat 90% si sant hotorata sa merg mai departe cu acest tratament atat cat va fi nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu