miercuri, 10 iunie 2009

eu scriu pe forum

Show Recent Messages (F3)

EU 4Ever: buna seara!
giurgiu gheorghe: buna seara
EU 4Ever: sunteti liber 3 minute?
giurgiu gheorghe: spuneti
EU 4Ever: m-a pus putin pe ganduri e-mailul trimis de dvs astazi
EU 4Ever:
EU 4Ever: sunt g........... u..... alias eu4ever
giurgiu gheorghe: anume
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: cu partea cu blogul...
giurgiu gheorghe: cu forumul
EU 4Ever: forumul, ma scuzati
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: da cine nu scrie nu mai primeste prin posta
EU 4Ever: deci cei care nu activeaza pe forum nu mai primesc ceaiul prin posta?
EU 4Ever: a
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: deci eu mai primesc?
giurgiu gheorghe: sigur
EU 4Ever: ca am cam fost lenesa...
giurgiu gheorghe: am verificat si e ok
EU 4Ever: trebuie sa fac pozele
EU 4Ever: maine poimaine
giurgiu gheorghe: ok
EU 4Ever: da' ma mananca sa stiti...cele ce mi-au ramas
EU 4Ever: am pus plantele din plic pe rani
giurgiu gheorghe: incercati un ulei natural
giurgiu gheorghe: masline catina
EU 4Ever: macar imi opresc unghiile sa ajunga acolo
giurgiu gheorghe: etc
EU 4Ever: asa
EU 4Ever: am inteles
EU 4Ever: maine zbor spre primul magazin sa iau ulei de masline...
EU 4Ever: extravirgin numai, da?
giurgiu gheorghe: incercati cu el
EU 4Ever: si catina de la farmacie/plafar
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: daca nu cu una cu alta...depinde si de cat costa...ca-s cam pe langa cu banii...
EU 4Ever: bine asta nu e treaba dvs, imi cer scuze?
EU 4Ever: !
giurgiu gheorghe: ok
EU 4Ever: va multumesc fain!
giurgiu gheorghe: cu placere
EU 4Ever: o seara cat mai racoroasa
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
EU 4Ever is typing a message.
EU 4Ever: la revedere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu