miercuri, 17 iunie 2009

primele semne de vindecare a psoriazisului

sunt bolnava de vre/o trei ani, dar am inceput sa ma tratez cu unguente de doi ani. nu stiam ce am. Din 30 august 2008 beau ceai. In primele saptamini m/am umplut de bube peste tot corpul, dar care intr-o luna sau mai domolit, apoi au aparut mici, care nu au mai crescut. Acum la doua luni se observa unele ameliorari mai pronuntate. S-a schimbat culoarea e mai roza, dar mincarimea ma da gata. As vrea sa aflu ce faceti cand nu mai outeti suporta. Eu fac baie, dar ajuta pe f.putin timp.
Dupa aproape doua luni de folosire a ceaiului s-a schimbat culoarea leyeunilir, mai ales pe solduri si spate. Este neted, putin pielea e uscata si asta ma cam deranjeaza. Ramine urit inca pe picioare si pe maini. Dar beau regulat ceai, pliculetele utilizate le aplic pe degetele cu rani. Acuma am probleme cu mincarimea, suport si sper, si am incredere ca ceaiul ma va vindeca. Am plecat de la serviciu sunt numai cu gandul de a ma vindeca. Doresc vindecare tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu