marți, 23 iunie 2009

va multumesc si sa va dea dumnezeu sanatate ptr. ca ceaiul deniplant ma ajuta deja miina si piciorul se vad pe zi ce trece cum se vindeca psoriazisul

Show Recent Messages (F3)

iolanda rosu: v-am trimis suma de 300 lei cval doua cutii de ceai deniplantin data de 22 iunie 2009 chit.nr.166/22.06.2009 si doresc sa le primesc pe adresa =R........ I......, .CERNAVODA,JUD.CONSTANTA,COD 905200.Va multumesc anticipat.
iolanda rosu: as dori sa le primesc cit mai urgent deoarece mai am ceai ptr.5 zile
iolanda rosu:
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: cand primim banii, amxim a doau -a treia zi expediemplantele
iolanda rosu: buna ziua si va multumesc
iolanda rosu: banii au fost expediati pe 22.06.09cu chit nr.166 in val de 300 lei ptr 60 pliculete de ceai la of.postal 38
giurgiu gheorghe: mandat postal sau electronic
iolanda rosu: electronic
giurgiu gheorghe: daca astazi ajung, s-ar putea diseara sa plece de la noi
giurgiu gheorghe: se cunoaste ca organismul a raspusn?
iolanda rosu: inca o data va multumesc si sa va dea dumnezeu sanatate ptr. ca ceaiul dvoastra ma ajuta foarte mult. deja miina si piciorul se vad pe zi ce trece cum se vindeca.mai sunt eruptii urite dar ptr.scurta perioada.eu zic ca au inceput sa se vindece
giurgiu gheorghe: pai vedeti!
giurgiu gheorghe: parca la inceput spuneti ca nu merge
iolanda rosu: avind psoriazisul purulent atit in palma cit si la picior pe talpa nemaidint cu diprosalic si daivobed, de cind am inceput cu ceaiul mia fost un pic cam greu dar am reusit sal controlez sper .inca o data va multumesc din suflet si va doresc o zi buna iolanda rosu
giurgiu gheorghe: si eu va doresc la fel
giurgiu gheorghe: sper sa fie bine in continuare
iolanda rosu: si eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu