duminică, 21 iunie 2009

buna dimineata,am inceput de ieri sa beau si eu ceaiul dar nu inteleg de ce trebuie sa pun lamaia cu coaja ca iasa foarte amar ceaiul

Show Recent Messages (F3)

Mihaela Maisa: buna dimineata,am inceput de ieri sa beau si eu ceaiul dar nu inteleg de ce trebuie sa pun lamaia cu coaja ca iasa foarte amar ceaiul si ma gandesc ,ca in coaja aia sunt numai chimicale bagate sa reziste lamaia
Mihaela Maisa: nu pot sa o decojesc?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: daca nu doriti sa faceti cum am spus noi faceti cum doriti
giurgiu gheorghe: noai am spus cum este cel mai bine
giurgiu gheorghe: si cum au facut toti ceai are au vreut sa aiba rezultate
Mihaela Maisa: si cum se bea ceaiul ,cate o gura doua ?ca am citit ca se bea putin cate putin sau cu cescuta?
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ca s-a dioscutat acest aspect
giurgiu gheorghe: cate putuin cate putin
Mihaela Maisa is typing a message.
Mihaela Maisa: da,multumesc!
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu