vineri, 17 iulie 2009

2 cutii deniplant costa 300Ron sau echivalent in euro =72 euro

BUNA SEARA DOMNULE GIUGIU,


Mai antai va mutumesc pentru promptitudinea raspunsului dat.Am insa o
mica nelamurire:eu va trimit banii din Istanbul,insa a dresa de
expediere a ceaiului deniplant este in Romania.deoarece eu peste vreo
10 zile voi fi acolo.Deci eu am zis sa-mi spuneti ce suma sa va
trimit de aici pentru doua cutii de ceai.stiu ca data trecuta am platit
300 lei+20 lei pentru serviciul curier.Deci eu va trimit banii din
Istanbul prin western union dar firma dumneavoastra va expedia ceaiul
la o adresa din Romania. Atata doar ca eu trebuie sa va trimit
suma pe care mi-o spuneti pentru doua pachete de ceai deniplant
calculat in euro. Cu stima, Kemal ali.

_Buna seara
Pentru doua cutii de ceai veti plati 300 RON sau echivalent in euro =72 euro
Daca doriti sa expediem cu fan curier persoana care primeste coletul va mai plati taxele de curier
Daca nu, noi trimitem cu posta romana si platim noi taxele

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu