sâmbătă, 18 iulie 2009

discutie ceai Deniplant

salut paul si eu am avut o perioada in care nu mancam lamaia, perioada in care aveam mancarimi, citind mai multe pareri pe forum am inceput sa manac lamaia. ce crezi ca am remarcat? mi-au disparut nu stiu cum si de ce dar mi-au disparut mancarimile...sfatul e meu e sa prepari ceaiul conform retetei....sanatate..


Si eu am avut probleme cu lamaia, dar de cand am inceput sa indulcesc ceaiul, lamaia este si ea gustoasa.
Am mai observat ca depinde si de lamaie. Cele proaspete sunt mai gustoase, cele mai vechi sunt mai amare.


"Am mai observat ca depinde si de lamaie.".....ce depinde de lamaie...?


Gutul depinde de lamaie.
Nu ai observat ca unele lamai sunt mai gustoase si altele mai amare?


gustul vrei sa spui , eu nu aam observat ca diferenta de gust la lamaii, mie imi plac lamaielie la nebunie si eu le manac chiars i crude chair si fara zahar.... ...numai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu