sâmbătă, 25 iulie 2009

tratament Deniplant

salutare prieteni ,

sper sa nu fiu gresit inteles, dar din cate mesaje am citit pe forum toate sunt optimiste, nu vad pe cineva care sa spun altceva decat ca deniplantul vindeca.
parca toata lumea printre care si eu, nu fac altceva decat sa se vindece incet si sigur.
cred ca totusi ar trebuii sa aflam si cazuri in care ceva nu merge cu tratamentul, am senzatia ca daca nu se intampla asta nu o sa mai fim crezuti ca ne vindecam.
poate astfel de cazuri nu exista si daca este asa nu pot decat sa ma bucur, dar daca totusi....
scrieti, comunicati, povestiti.

inca ceva, nu va stresati, nu merita.

si nu e bine ca se vindeca lumea!!!!! sunt si cazuri oarecum sa spun mai nefericite daca ai citit pe forum toate articolele ai fi vazut ca apostat cineva la care tratamentul nu prea merge dupa patru luni nu se vede o mofdificare a bolii asa cum se vede la unii dupa rpima luna de tratamnet si daca ai mai citit ca intre 10-15% din perosanele care au psoriazis sunt oarecum rezistente la boala banuiesc ca sunt si genul de asta de oameni care au incercat si nu s-au vindecat de unde si procentul respectiv dar aici vin cu completarea ...oare nu crezi tu ca intervine rusinea..?... sau acei oamenii nu sufera in momentul de fatza ? ....de ce sa-i mai sufocam si noi....?...imi este greu sa cred ca exista acesti oameni...si oricat a-m vrea noi sa-i ajutam nu putem...si imi pare rau pentru asta....sa auzim de bine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu