vineri, 10 iulie 2009

tratament cu Deniplant

Ma numesc Bogdan am 36 de ani si sufar de psoriazis de la 25 de ani.
Boala a aparut prima data pe cap iar treptat s-a extins pe coate, degetele de la maini si labele picioarelor. Am folosit toate produsele aparute pentru aceasta boala dar fara rezultat, mai bine zis cu rezultat pentru cateva zile.
Cand am auzit de acest tratament cu Deniplant m-am hotarat sa incerc si mi-am pus mari sperante in acest ceai.
Urmez acest tratament de 5 luni dar din pacate nu pot renunta de tot la unguentele de tip Dermovate pentru ca lucrez cu publicul si daca nu folosesc aceste creme piele afectata crapa si sangereaza.
Poate din acest motiv efectele ceaiului nu sunt la fel de spectaculoase ca la celelalte persoane care folosesc ceaiul dar este important ca eu nu mi-am pierdut increderea si sper ca foarte curand acest tratament o sa-si faca efectul si in cazul meu asa cum a facut cu atatea alte persoane aflate in aceeasi situatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu