sâmbătă, 25 iulie 2009

opinie despre tratamentul psoriazisului

Eu am psoriazis de 30 de ani. Bineinteles ca am incercat o groaza de tratamente si regimuri drastice si fara efect, dar niciodata nu am avut incredere in unguente, pentru ca mi-am dat seama ca e ceva intern.
Rezultatele cu deniplant sunt clare pentru mine si au aparut exact dupa 2 luni (coaja este mult mai subtire, iar la baie pielea este foarte aproape de aspectul normal). Ca intindere, insa , leziunile au ramas aproximativ la fel (20%din corp), putine s-au vindecat, dar am fost bolnava de gripa si de aceea. Iau tratamentul de 6 luni si am foarte mare incredere, deoarece cu nici un tratament de pana acum nu am avut asa rezultate bune. Pe de alta parte, o boala veche de 30 de ani nici nu ma astept sa-mi treaca in 6 luni, ci tot pe parcursul a catorva ani, deoarece schimbarile in metabolism nu se fac peste noapte. Poate chiar o sa trebuiasca sa beau ceaiul toata viata, ca sa ma vindec complet, dar ce conteaza?

oricine incerca tot ce-i mai bine pentru a se vindeca dar nu intotdeauna se ajunge conform asteptarilor...ma tem ca nu aici trebuia sa postatzi mesajul dumneavoastra ci in alta sectiune....dupa cum am au spsu si moderatorii ca sa respectam cat de cat ordine pusa in forum...

Nu are importanta fiecare posteaza unde doreste. Din cand in cand mai trece pe aici admin-ul si mai face curatenie
Referitor la cei carora nu le-a raspuns organismul ce sa va spun . Exista si asemenea persoane, insa nu vor sa posteze
Va amintesc ca la inceput nici voi care scrieti acum nu ati vrut acest lucru . A trebuit sa intervin eu cu oferte, conditionari, etc pentru a va determina sa va spuneti parerea. Stiu ca este mai comod sa stam fiecare in banca noastra , insa acest forum a fost facut si pentru voi, pentru a mai schimba impresii. Una este sa va tot spun eu ca merge si alta este sa discuti cu oameni care folosesc acest produs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu