luni, 20 iulie 2009

in prima luna tratamentul a functionat in procent de 100%

Buna seara,
Daca in prima luna tratamentul a functionat in procent de 100% in cea de a doua luna la mine a fost o perioada de "stand-by", adica nu s-au mai vazut schimbari spectaculoase.Dar am o explicatie pentru acest fapt.
In luna in care am inceput tratamentul am fost foarte relaxat, nu am muncit foarte mult.In schimb in cea de a doua luna am muncit foarte mult si nu prea m-am odihnit decit in weekend si am mai neglijat si mancatul lamaii.Concluzia pe care eu am tras-o este urmatoarea: conteaza foarte mult sa consumi lamiia si mai conteaza foarte mult sa fii odihnit si sa incerci sa reduci stresul pe cit poti mai mult.Dar din pacate problema stresului e relativa.Acum am reluat mancatul lamaii in fiecare zi, exact cum am facut in prima luna cind rezultatele au fost miraculoase si o sa revin cu noutati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu