duminică, 12 iulie 2009

tratament cu deniplant

Buna la toata lumea Ma numesc Irina si am 28 de ani.Inca nu fac tratament cu Deniplant, l-am comandat astazi, si banuiesc ca peste 2 saptamani pot incepe.Apropo de lamaie, am citit desi nu stiu cum se prepara ceaiul, insa pentru doamnele carora le este greu sa manance si lamaia, ganditi-va ca are doua utilitati, pentru psoriasi, dar si impotriva celulitei:-) si pentru a slabi.asa ca mult noroc .
Am fost diagnosticata de acesta boala de aproape doi ani, a durat mult pana sa am diagnosticul corect, deoarece credeau ca as avea ciuperca, dermatologi in varsta cu un car de experienta nu au fost in stare sa dea un diagnostic corect, ma intreb in cine sa mai am incredere.A trebuit sa imi faca o biopsie pana sa isi dea seama ca sufar de aceasta boala.Pentru ca locuiesc in strainatate, am avut parte de doctorii de aici, si credeti-ma, am ajuns la concluzia ca in Romania sunt cei mai buni doctori, aveti incredere in ei, indiferent pentru ce boala, chiar daca nu au cabinete puse la punct In vara aceasta am fost in Romania, si am trecut intamplator pe la un doctor roman, de 2 ani de ziletot fac tratamente cu toate razele PUVA, sau ce mai sunt si ele, cu creme, cortizon....si...si, in vara asta o simpla crema data pe mana a mai calmat mancarimile, cel putin un mic rezultat.Dupa doi ani de zile dau crezare si doctorilor atunci cand spun ca psoriasisul nu se va vindeca niciodata cu medicamnete fie luate eintern sau aplicate extern.Fiind o bautoare de ceai(stiti cum e cu slabitul ), dieta de fructe si legume de cand ma stiu ma bucur pentru initiativa domnului Giurgiu, sa spun sincer sperantele mi le-am pierdut, insa daca ceaiul acesta chiar da rezulate atunci cred ca pretul nici nu se mai discuta, pentru ca m-a costat mai mult o vizita la doctor pe saptamana sau toate prostiile de medicamente, decat o portie de ceai de o luna, de aceea daca intr-adevar ceaiul este bun, atunci pretul nu se mai discuta .Si daca sunt rezultate bune, atunci am un motiv in plus sa am iar speranta ca o data voi putea sa port sandala vara fara sa incalt soseta.Ma bucur pentru cei care beau ceaiul Deniplant si ca se vad imbunatatiri, Dumnezeu sa ne ajute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu