luni, 6 iulie 2009

CAT SA CONSUM CEAIUL DENIPLANT?

Buna seara!
Scriu pe acest forum pentru mama mea, care bea ceai deniplant de o luna si jumatate . Rezultatele sunt uimitoare, portiunea de piele afectata de psoriazis era de culoare rosie , plina cu scoame, iar acum este de culoare roz si foarte curata si fara leziuni. Dupa zeci de tratamente fara rezultate , mama mea este foarte optimista si crede ca se va vindeca cu ajutorul acestiu ceai deoarece de cand sufera de aceasta bola dupa nici un tratament nu a avut asa o ameliorare.
D-le GIURGIU am vrea sa stim cat timp va trebui mama sa consume ceai dupa vindecare in cazul in care se va vindeca in totalitate?
Cu stima si respect Trifan Felicia


R;ceaiul deniplant trebuie baut pana dispar absolut toate leziunile de pe corp
In acel moment se poate intrerupe treptat , in sensul ca o zi da una nu , timp de doua luni de zile.
Daca in acest timp nu mai apare nici o leziune se poate intrerupe definitiv sau se poate consuma o data sau de doua ori pe luna
daca mai apare o singura leziune, se incepe sa se bea zilnic.


Ne trebuie răbdare şi voinţă.Ceaiul îşi face datoria faţă de cei care nu se dau bătuţi.În cele 10 luni de când beau zilnic,deşi semnele de vindecare nu sunt constante, nu mi-am pierdut speranţa...am mai spus-o...o săptămână e bine,alta e mai rău,în sensul că apar mici izbucniri,în alte locuri decât cele obişnuite care stagnează...sunt repede atacate,aceste mici izbucniri,apoi ceaiul îşi continuă lupta ţinându-mă într-un fel de slalom printre semnele rănilor noi, duse, şi cele vechi din anii 80 care insistă,nu cedează atât de uşor ca noutăţile asupra cărora nu acţionez cu nimic în afară de ceai...
Fie ca anul 2009 să ne aducă sănătatea pe care ne-o dorim toţi atât de mult!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu