luni, 6 iulie 2009

evolutie psoriazis

Buna ziua,
M-am hotarat intr-un sfarsit sa postez si eu cateva randuri...am 26 de ani si psoriazis de la 14. Am mai urmat acum 2 ani de zile tratamentul D-lui Giurgiu dar l-am intrerupt din cateva motive pe care nu am sa le anumar acum.
Acum fix o luna l-am reluat si deja incep sa vad ceva imbunatari dar nu ca prima data cand l-am urmat. (prima data l-am urmat aprox 5 luni, petele rosii au fost inlocuite de altele albe pe care le mai am si acum. Concluzia este ca functioneaza si la mine).
O sa postez in limita timpului meu disponibil evolutia "bolii" pe care refuz sa o numesc asa.

Este normal ca dupa ce fac dus sa apara iar cojile care anterior au disparut ?
Cu toate ca nu insist asupra lor la spalare in zona in care am psoriazis pielea devine aspra si cojile se inmultesc. Este normal sa se intaple asa?


R: cojile se pot forma din nou si din nou dar din ce in ce mai subtiri si se desprind mai usor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu