joi, 16 iulie 2009

"de 3 saptamani de cand beau ceaiul Deniplant am observat"

Trebuie sa marturisesc ca dupa aproape 4 ani de iluzii ca boala mea e totusi doar o matreata mai severa si dupa folosirea mai multor sampoane medicinale care si-au facut partial si la suprafata efectul si pt putin timp, diagnosticul de psoriazis pare a fi acum total indreptatit. Nu sufar extrem de tare din punct de vedere psihic (pt ca optimismul este ceaiul secundar esential in vindecare!) datorita aspectului scalpului meu (pentru ca in zona aceasta am probleme) dar nu pot sa spun ca nici nu ma deranjeaza dar de 3 saptamani de cand beau ceaiul Deniplant am observat trecerea la etapa de exfoliere mai usoara si mai rapida a cojitelor de pe pielea capului. Problema ar fi ca acum s-au accentuat cojitele din zona sprancenelor... Sper din tot sufletul ca acesta sa fie doar un semn ca problema incepe sa se rezolve... Voi reveni cu detalii pe masura ce starea mea se imbunatateste!ceea ce cred ca se va intampla curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu